Friday 21 November 2014

Move on

Cause i miss you so much bae.

"kan i dah cakap i nak jaga you? "
"Bae, i sayangkan you."

Suara you terngiang ngiang tahu tak. siang malam semua benda yang berkaitan dengan you mesti i akan teringat.

Its hurt and im really suck.

Seems like "krikkrikrikrik" cause you will never know this.

But bae, i'll be waiting for you until you hv someone speacial in yr life means " a wife"

I dah cuba buang semua benda yang ada kaitan dengan you. delete all our conversation nd our piccaa.
but i still cant forget you forget all about "us"
Too hard for me.
 Urghh *sigh*

Crying inside*


Susahnya nak terima kenyataan yang ni semua dah jadi kenangan.

***

Kenapa bila
aku mula sayangkan orang, dan orang tu sayangkan aku tapi dia ada kawan baik perempuanlah orang tu macam ni pula lah kenapa selalu macam ni, lepastu ada orang yang sukakan aku tapi aku pulak rasa annoying dengan dia. orang yang aku tak suka boleh pula suka aku. tapi aku nak orang yang aku sayang.


Mungkin.


Ada hikmah. kan Allah dah tulis jalan cerita kita lawa lawa?
Ok saya akan tunggu awak.


i miss you bae

No comments :

Post a Comment